Prowadzimy szkolenia, doradztwo i coaching dla pracowników i kadry zarządzającej salonów kosmetycznych, gabinetów kosmetologii medycznej, spa, salonów fryzjerskich.
Aktualnie prowadzone szkolenia:
Szkolenia metodyczne i kwalifikacyjne
- Mezoterapia igłowa.
- Mezoterapia mikroigłowa.
- Zapobieganie zakażeniom w salonach beauty.
- Trychologia w salonach fryzjerskich i barberskich.
- Nowoczesne stymulatory tkankowe.
- Nowoczesne terapie autologiczne (osocze, fibryna, autologiczny wypełniacz).
- Autologiczny wypełniacz.
- Osocze bogatopłytkowe.
- Nowoczesne terapie niwelowania blizn.
Szkolenia kompetencyjne
- Zarządzanie w salonie beauty.
- Holistyczne podejście do Klienta w salonie beauty (obsługa, sprzedaż, reakcja na reklamację)
- Trudny Klient w salonie beauty.
- Komunikacja w zespole i budowanie zespołu pracowniczego.
- Budowanie wizerunku i autoprezentacja.
- Psychologia emocji, potrzeb i motywacji klientów.
Szkolenia są prowadzone przez doświadczonych trenerów biznesu, którzy mają doświadczenie zarówno w pracy z pacjentem, klientem salonu kosmetologii medycznej i estetycznej oraz pracownikami salonów beauty.
Katarzyna Mazurek
Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi dzięki piastowaniu takich stanowisk jak Kierownik Działu Higieny w USK oraz Pielęgniarka Oddziałowa Kliniki Transplantacji Szpiku Onkologii i Hematologii Dziecięcej, a obecnie
właścicielka salonu beauty.
Medyczne doświadczenie zawodowe zdobywała na Oddziale Intensywnej Terapii oraz Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Czynny Uczestnik Komitetów Organizacyjnych Ogólnopolskie Konferencje oraz audytor wewnętrzny w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym. Ukończyła liczne kursy w zakresie pielęgniarstwa, kosmetologii i medycyny estetycznej oraz studium na kierunku asystent fizjoterapii.
Magdalena Rozmus
Posiada doświadczenie w budowaniu organizacji, zarządzaniu zasobami ludzkimi, koordynowaniu i wdrażaniu projektów w biznesie i oświacie. Od lat prowadzi szkolenia i coaching dla biznesu z zakresu budowania wizerunku organizacji, standardów obsługi klienta i pacjenta, budowania efektywnego zespołu, komunikacji interpersonalnej. Na sali szkoleniowej jako trener kompetencji psychospołecznych i zawodowych spędziła ponad 4500 godzin i drugie tyle w pracy indywidualnej z zakresu doradztwa zawodowego, job-coachingu, psychoedukacji.