Profesjonalna obsługa pacjenta
Oferta kompleksowego wsparcia dla lekarzy, pielęgniarek i pracowników służby zdrowia:
Szkolenia, doradztwo, coaching.
Szkolenia dla Pracowników Obsługi Pacjenta Placówek Medycznych i Aptek:
- Pakiet szkoleń – Profesjonalna obsługa pacjenta. (24godziny – 3 dni szkoleniowe)
- Narzędzia pracy w obsłudze pacjenta,
- Podstawy psychologii relacji, emocji i motywacji człowieka chorego,
- Komunikacja interpersonalna,
- Techniki radzenia sobie ze stresem i z pacjentem trudnym,
- Budowanie zespołu skoncentrowanego na cel.
-
Zarządzanie w placówkach medycznych.
-
Trudny pacjent – holistyczne podejście.
- Nowoczesne metody leczenia ran przy pomocy produktów autologicznych (osocze bogatopłytkowe)
- Asertywna informacja zwrotna wobec pacjenta i jego rodziny.
- Warsztaty integracyjne z elementami budowania zespołu.
- Coaching indywidualny i grupowy (sesje ustalane indywidualnie)
Szkolenia dla Lekarzy i Pielęgniarek:
- Budowanie współpracy z pacjentem w podnoszeniu efektów leczenia – szkolenie dla lekarzy i pielęgniarek.
- Trening komunikacji z pacjentem trudnym.
- Budowanie marki własnej – co zrobić, by pacjent wracał do naszego gabinetu?
- Coaching indywidualny – trening podnoszenia własnej efektywności (sesje ustalane indywidualnie)
Doradztwo biznesowe i managerskie:
Pomagamy w opracowywaniu efektywnych planów podnoszenia jakości usług placówki. Oferujemy wsparcie od badania potrzeb rozwojowych i szkoleniowych, projektowania usług zgodnie z potrzebami placówki, po wdrożenie nowych rozwiązań poprzez szkolenia, coaching i mentoring. Wraz z kadrą managerską opracowujemy również realne systemy motywacyjne dla pracowników wraz z badaniem ewaluacyjnym.