Projekty rozwojowe dla biznesu
Wspieramy działalność biznesową firm poprzez badanie potrzeb rozwojowych, projektowanie, organizację i prowadzenie szkoleń dla kadr z zakresu:
Rozwój umiejętności menadżerskich poprzez coaching, mentoring, szkolenie kompetencyjne.
Warsztaty projektowania doświadczeń klienta – User Experience z wykorzystaniem metodyki Design Thinking
Szkolenia kompetencyjne z zakresu: standardów obsługi klienta, umiejętności sprzedażowych, negocjacji w biznesie
Treningi kompetencji psychospołecznych, czyli tzw. – umiejętności miękkich (efektywna komunikacja, asertywność w kontakcie z klientem, autoprezentacja)
Warsztaty profilaktyczne: efektywnego radzenia sobie ze stresem, profilaktyka wypalenia zawodowego, treningi odporności psychicznej.
Warsztaty budowania zespołu (Team bulinding), pracy zespołowej.
Szkolenia dla kadry zarządzającej z obszarów praktycznej psychologii w zarządzaniu – inteligencji emocjonalnej, diagnozy typów osobowości i stylów komunikacji, psychologii zmian, radzenia sobie z trudnymi emocjami pracowników i klienta.
Szkolenia z obszarów: przeciwdziałanie mobbingowi, warsztaty antydyskryminacyjne.
Treningi kreatywnego rozwiązywania problemów, projektowania i wdrażania zmian i innowacji.
Budowania wizerunku indywidualnego jak i wizerunku firmy.
WELL-BEING
W szybko zmieniającym się świecie konieczne jest dostosowywanie rynku pracy zarówno do wymagań technologicznych, ale i społecznych. Aby pracownik był wydajny i zapewniał swojej firmie coraz lepsze wyniki, musi mieć zaspokojone potrzeby, które pozwalają mu na efektywną pracę. W tym kontekście coraz więcej mówi się o takich koncepcjach, jak Work life balance czy Well- being. Obie te koncepcje łączy dbanie o dobrostan pracowników, który ma bezpośrednie przełożenie na możliwości operacyjne firmy.
Tworzenie środowiska pracy, w którym pracownik radzi sobie ze stresem, wyróżnia się odpornością psychiczną, czuje się doceniony i zadowolony z osiąganych sukcesów i podejmowanych wyzwań – wszystko to daje obopólne korzyści. Jest to podstawa zarządzania zasobami ludzkimi, które zmaga się z tak trudnymi problemami, jak niskie zaangażowanie pracowników, konflikty w zespole oraz wypalenie zawodowe.
Well-being to ważny element kultury organizacyjnej otwarty na działania prowadzone na rzecz dobrego samopoczucia pracowników, które przekłada się na:
- Większą motywację do pracy, rozwoju i chęci zmian
- Wzrost efektywności
- Wzrost zaufania na linii pracownik- kadra zarządzająca oraz między samymi współpracownikami
- Pozytywną rekomendację pracowników, co przekłada się na sukcesy w przyszłych rekrutacjach i tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Mniejszą rotację oraz konieczność zatrudniania i wdrażania nowych pracowników
- Obniżanie strat w związku z absencją pracowników
- Lepszą atmosferę w miejscu pracy.
Uwzględniając dane pochodzących z najnowszych badań społecznych i organizacyjnych, a także opierając się na wynikach badań potrzeb rozwojowych pracowników projektujemy rozwiązania, które będą miały charakter długofalowej strategii na rzecz ich dobrostanu. Oferujemy nie tylko gotowy zestaw benefitów w postaci karnetów na siłownię czy przysłowiowych owocowych czwartków – ale realne zmiany w firmie wspierające szeroko rozumiane zdrowie pracowników.
Projektujemy rozwiązania dla biznesu i organizacji z różnych branż. Zawsze indywidualnie podchodzimy do potrzeb i możliwości naszych partnerów.
Diagnozę potrzeb rozwojowych opieramy na wnioskach z audytu aktualnej sytuacji firmy/organizacji, po to by rozwiązania, które zaproponujemy realnie mogły pomóc w rozwoju. Wartość inwestycji Klienta jest określana indywidualnie.
Na polu naszej działalności pochwalić się możemy wieloma sukcesami. Nasze doświadczenie oparte jest o konkretne działania:
Godzin szkoleń dla kadry menadżerskiej
Godzin szkoleń z kształtowania kompetencji zawodowych
Godzin warsztatów umiejętności miękkich
Przeprowadzenie pełnego projektu rozwojowego dla pracowników Specjalistycznego Centrum Medycznego SanMed w Rykach, w którego skład wchodziła diagnoza luk kompetencyjnych, przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu Standardów Obsługi Pacjenta, Budowania wizerunku Organizacji, Komunikacji interpersonalnej, doradztwo biznesowe i personalne dla kadry kierowniczej, a także opracowanie narzędzi do ewaluacji projektu wśród pacjentów i systemu motywacyjnego dla pracowników.
Przeprowadzenie szkoleń kompetencyjnych dla pracowników gabinetu kosmetologii estetycznej Sekrety Piękna w Lubliniez zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta, budowania wizerunku i autoprezentacji, umiejętności sprzedażowych oraz komunikacji interpersonalnej,a także doradztwa biznesowego i personalnego dla kadry kierowniczej.
Przeprowadzenie szkoleń sprzedażowych i kompetencyjnych z zakresu Standardów Obsługi Klienta dla pracowników sieci sklepów spożywczo-przemysłowych sieci Lewiatan w Zamościu, a także doradztwa personalnego dla kadry kierowniczej.
Przeprowadzenie projektu rozwojowego dla pracowników administracyjnych WSNS z siedzibą w Lublinie, w którego skład wchodziła diagnoza potrzeb szkoleniowych, przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołu, zarządzania konfliktami.
Przeprowadzenie warsztatów budowania zespołu projektowego dla członków Stowarzyszenia Nowe Horyzonty w ramach projektu „Kobiety ze Śląska”.
Przeprowadzenie cyklu warsztatów dla pracowników dydaktycznych i administracyjnych placówek oświatowych w Rykach i Sobieszynie z zakresu budowania zespołu projektowego, współpracy i komunikacji w zespole.
Prowadzenie treningów umiejętności psychospołecznych, rozwoju osobistego i zawodowego, szkoleń kompetencyjnych z zakresu Budowania wizerunku i autoprezentacji dla studentów kosmetologii we współpracy z Wyższą Szkołą Nauk Społecznych w Lublinie.
Przeprowadzenie cyklu szkoleń kompetencyjnych dla Beneficjentów Mops w Puławach z zakresu Zarządzania czasem, Autoprezentacji, Zarządzania karierą, Treningu Motywacji.