Projekty rozwojowe dla biznesu
Wspieramy działalność biznesową firm poprzez badanie potrzeb rozwojowych, projektowanie, organizację i prowadzenie szkoleń dla kadr z zakresu:
- rozwoju kadr – rozwój umiejętności menadżerskich
- projektowania doświadczeń klienta
- standardów obsługi klienta
- umiejętności sprzedażowych
- kompetencji psychospołecznych, czyli tzw. – umiejętności miękkich (efektywna komunikacja, asertywność w kontakcie z klientem, autoprezentacja)
- budowania wizerunku indywidualnego jak i wizerunku firmy
- treningów kreatywnego rozwiązywania problemów
- projektowania zmian i innowacji
- wdrażania zmian
- zarządzania konfliktem w zespole
- psychologii w pracy – inteligencji emocjonalnej, psychologii zmian, radzenia sobie z trudnymi emocjami klienta, pracy z oporem
- budowania zespołów pracowniczych
Program szkoleń i doradztwa dostosowujemy do indywidualnych potrzeb organizacji, na podstawie wyników badania potrzeb szkoleniowych, w oparciu o model HDI.
Wartość inwestycji Klienta jest określana indywidualnie.
Projektujemy rozwiązania dla biznesu i organizacji z różnych branż. Zawsze indywidualnie podchodzimy do potrzeb i możliwości naszych partnerów. Diagnozę potrzeb rozwojowych opieramy na wnioskach z audytu aktualnej sytuacji firmy/organizacji, po to by rozwiązania, które zaproponujemy realnie mogły pomóc w rozwoju.
Na polu naszej działalności pochwalić się możemy wieloma sukcesami. Nasze doświadczenie oparte jest o konkretne działania:
#asoda-custom-600fcf10e6569 .type:before {border-color:#000000;}
0
Godzin szkoleń dla kadry menadżerskiej
#asoda-custom-600fcf10e6857 .type:before {border-color:#000000;}
0
Godzin szkoleń z kształtowania kompetencji zawodowych
#asoda-custom-600fcf10e6b4a .type:before {border-color:#000000;}
0
Godzin warsztatów umiejętności miękkich
- Przeprowadzenie pełnego projektu rozwojowego dla pracowników Specjalistycznego Centrum Medycznego SanMed w Rykach, w którego skład wchodziła diagnoza luk kompetencyjnych, przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu Standardów Obsługi Pacjenta, Budowania wizerunku Organizacji, Komunikacji interpersonalnej, doradztwo biznesowe i personalne dla kadry kierowniczej a także opracowanie narzędzi do ewaluacji projektu wśród pacjentów i systemu motywacyjnego dla pracowników. (50h)
- Przeprowadzenie szkoleń kompetencyjnych dla pracowników gabinetu kosmetologii estetycznej Sekrety Piękna w Lubliniez zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta, budowania wizerunku i autoprezentacji, umiejętności sprzedażowych oraz komunikacji interpersonalnej,a także doradztwa biznesowego i personalnego dla kadry kierowniczej. (45h)
- Przeprowadzenie szkoleń sprzedażowych i kompetencyjnych z zakresu Standardów Obsługi Klienta dla pracowników sieci sklepów spożywczo-przemysłowych sieci Lewiatan w Zamościu, a także doradztwa personalnego dla kadry kierowniczej. (50 h)
- Przeprowadzenie projektu rozwojowego dla pracowników administracyjnych WSNS z siedzibą w Lublinie, w którego skład wchodziła diagnoza potrzeb szkoleniowych, przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołu, zarządzania konfliktami. (50h)
- Przeprowadzenie warsztatów budowania zespołu projektowego dla członków Stowarzyszenia Nowe Horyzonty w ramach projektu „Kobiety ze Śląska”. (8 h)
- Przeprowadzenie cyklu warsztatów dla pracowników dydaktycznych i administracyjnych placówek oświatowych w Rykach i Sobieszynie z zakresu budowania zespołu projektowego, współpracy i komunikacji w zespole. (32h)
- Prowadzenie treningów umiejętności psychospołecznych, rozwoju osobistego i zawodowego, szkoleń kompetencyjnych z zakresu Budowania wizerunku i autoprezentacji dla studentów kosmetologii we współpracy z Wyższą Szkołą Nauk Społecznych w Lublinie. (80h)
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń kompetencyjnych dla Beneficjentów Mops w Puławach z zakresu Zarządzania czasem, Autoprezentacji, Zarządzania karierą, Treningu Motywacji. (140h)